December 28, 2012

monsters are in your head, not under your bed☺

IMG_3172
mooikka,joo voisin nukahtaa jo vaikka tähä koneen päälle, hirvee väsy ja uupumus ja kello on puol 4 yöllä. 
mut eniveis, oon tänää vähä tsekkaillu netistä tollasii kuvii punasista hiuksista. 
noi tuola oikees yläreunas ois aiva ylihienot hiukset, voiku sais itellekki tollaset ni oisin häpii :| 
pitäis vaa tietää sopisko mulle tollaset? :o
IMG_3167
IMG_3153
IMG_3144
IMG_3118
IMG_3086

olin tossa ke-to Ninnil yötä. Käytii torstaina pikasee seinäjoella kattelemas vähä alennuksia, mut eihä sielä erkkikää jaksanu odotella pukukoppii tai kassalle :|
 Pitää joku pvä kattoo jos ehtis paremmalla ajalla vähän kiertelemää kauppoja! 

Mulla vähä vähissä tää postailuinto, ku ei tapahdu mitää näin lomalla. oon vaan almost joka päivä valvonu jonnekki 3-4 ja heränny vasta 12. 
pitäis vissii ottaa ittee vähä niskast kiinni ja tehä jtn hyödyllistä :-)

No comments: