January 11, 2013

let's be more than this

 Haloo Helsinki - Huuda

mun hiukset on kärsiny jotaki kamalaa viimeaikoina,
 tein värinpoiston ja pistin ne punaseks. noooh, en ollukkaa tyytyväine ja vedin taas takasi tummanruskeeks, voi huhhhuh.

mut mun uuusvuosi meni kotona as always ja tuttuja oli tos kylässä,joululoma oli ja meni, koulu alko, tilattii mulle toi Fjäll Räven kånkenin reppu joka saapu eile postiin :-),
kuuma tee piristää kummasti näin talvisin ja oon jumittunu kuuntelemaan Paramoren 2009 vuoden biisejä

anyway, viettäkääs mukavaa viikonloppua :-)

6 comments:

Ilona said...

Kiva blogi sulla ja oot tosi nätti! :) Sait uuden lukijan!

http://allthis-time.blogspot.fi/


riiinaa said...

kiitti :)!

Ella said...

oot urpo ku värjäät nii usein hiuksias :(

kaikella rakkaudella...;p <3

riiinaa said...

jooo tiiänn:)

Ella said...

vittuku postaat niin usein ettei pysy mukana!

riiinaa said...

Mno oon justii tekees sitä uutta blogii, ettää malta hetke :)